MÁRKATÖRTÉNET
Az idén 7x os Superbrands díjas X-Epil márkát a professzionális szépségiparban szerzett tapasztalatok keltették életre 1996-ban, mely Szóráth Tamás, az Alveola Kft alapítójának nevéhez fűződik.
Az X-Epil elsőként kínált lehetőséget arra, hogy a hölgyek saját otthonukban, professzionális módon szőrteleníthessenek. Megalkotta az első otthoni gyantázó rendszert, mellyel könnyedén, higiénikusan elvégezhető mindaz, ami egy kozmetikai szalonban.
Az X-Epil mára a legszélesebb termékpalettával rendelkező Brand a szőrtelenítő szegmensben, mellyel kiszolgál minden szőrtelenítési eljárást és így minden korosztályt, valamint a férfiak számára is biztosít választási lehetőséget a szőrtelenítésben. Termékfejlesztéseiben trend diktáló kíván lenni.
Mára elmondható, hogy Magyarországon a szőrtelenítő, gyantázó kategóriában az X-Epil első, a termékértékesítés darabszám eladásait tekintve.
A TERMÉK
A több mint 30 féle X-Epil szőrtelenítő termék lehetőséget biztosít arra, hogy mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbb szőrtelenítő megoldást, mellyel néhány perc alatt megszabadulhat a nem kívánt szőrszálaktól otthon, könnyedén. A termékpalettából válogathatunk a többféle eldobható borotvából, szőrtelenítő krémekből, hideg és meleg gyantázó termékekből vagy a gyantázó rendszerek közül, ugyanakkor a szőrtelenítés utáni bőrápolók és kiegészítő termékek is fontos elemei a szortimentnek.
Az X-Epil szőrtelenítő család egyik sláger terméke továbbra is az otthoni használatra kifejlesztett gyantázó készülék, melyhez minden kiegészítő termék külön-külön is megvásárolható. Népszerűek az X-Epil szőrtelenítő krémek és a használatra kész gyantacsíkok is, illetve az X-Epil eldobható női borotvák, mellyel a márka évről-évre növeli piacrészét a kategóriában.
Az X-Epil szőrtelenítő sorozat 2007 év végén egészült ki az X-Epil intimo termékkel, majd nem sokkal később az X-Epil Terhességi tesztek is felkerültek a palettára. Mára az eredeti X-Epil intimo sorozat kiegészült a Sensitive család termékeivel, mely készítmények a női intim egyensúly megteremtésében és megtartásában segítik a hölgyeket a mindennapokban.
A márka szlogenje: X-Epil minőség – X-Epil megbízhatóság – Minden női kérdésben
INNOVÁCIÓ
Az Alveola új gyártóüzeme 2020. januárjától Magyarország egyik legmodernebb kozmetikai gyártóhelyeként kezdte meg működését Dunakeszin. A raktárral egybekötött 5000 négyzetméteres gyártóüzem kialakításával, technológiai megoldásaival kétségtelenül Európa élvonalába tartozik és felveszi a versenyt bármely nyugati gyártó hasonló ipari létesítményével. A gyártóhelységek kialakításánál kompromisszumokat nem tűrve a gyógyszergyártási körülmények megteremtése volt a cél. A gyártás, töltés, csomagolás és a fejlesztő, mikrobiológiai, minőségellenőrző laborok teljesen zárt térben vannak.
Az Alveola Kft., mint a hazai professzionális piac egyik legmeghatározóbb cége, erős szakmai háttere segítségével folyamatosan fejleszt és mutat be új magas minőségű termékeket úgy a professzionális, mint a lakossági piacon egyaránt. A fejlesztések minden esetben a piaci igények figyelembe vételével történnek, szem előtt tartva az aktuális trendeket. Az X-Epil új termékfejlesztések már a befejezési szakaszban vannak és azok egy része még idén bevezetésre kerül.
MÁRKAÉRTÉK
Az X-Epil márka sikerének titka a széles választék, a megbízható magas minőség, és a jó ár-érték arány! Stabilitása a vásárlók elégedettségén alapszik, mely a legváltozatosabb igényeket is kielégíti és mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az eladott darabszámok.
A márkaérték legjobb bizonyítéka, hogy a több mint 20 éves szőrtelenítő piaci jelenlét mellett az X-Epil Intimo termékek is a legkeresettebb intim higiéniás termékek közé kerültek, míg az X-Epil terhességi tesztek a legjobban értékesített terhességi tesztek között szerepelnek minden forgalmazónál.
KOMMUNIKÁCIÓ
Az elmúlt években az elsődleges kommunikációs csatorna az online és a közösségi médiafelületek lettek. Az X-Epil márkát 360 fokban kommunikálják, a márkaérték építéséhez és fenntartásához ATL és BTL kommunikációs eszközöket egyaránt használnak.
Az X-Epil-vásárlók nyitottak az újdonságokra, lépést tartanak az új trendekkel és aktívan részt vesznek a márka kommunikációjában, nyereményjátékokban. Fontosnak tartják az értékesítési pontokon való figyelemfelkeltő jelenlétet, amit a termékek másodkihelyezésével is erősítenek.
ELISMERÉSEK
Az idei évben immár hatodik alkalommal nyerte el a Superbrands elismerő kitüntetést az X-Epil mákra. A Superbrands díj elnyerése nemcsak szakmai elismerést jelent a márkának, hanem a magas minőséget szimbolizáló védjegy is, amely ismert a nagyközönség számára, és ami meghatározhatja, befolyásolhatja a vásárlói szokásokat. A cég és a márka eddigi elismerései: Üzlet és Siker Minősített Vállalkozás díj, Bussiness Superbrands díj, MagyarBrands elismerés Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában, Magyar Termék Nagydíj, Az Év Terméke díj, Glammies-díj.
CSR
Az X-Epil márkát létrehozó és meghonosító Alveola Kft. a saját munkatársak mellett csökkent munkaképességű embereket és diák munkaerőt is foglalkoztat Dunakeszin lévő logisztikai központjában. Dolgozóira hosszú távon számít, komfortos munkakörnyezetet biztosít számukra. A gyártás és az üzemeltetés során figyelembe veszi a környezetvédelmet, nagy hangsúlyt fektet a szelektív hulladékkezelésre és újrahasznosításra. A cég gyermekalapítványt, magyarországi sporteseményeket támogat, illetve a munkatársak részvételével jótékonysági sportrendezvényeken is részt vesz.
MÉRFÖLDKÖVEK
1996: az X-Epil márka indulása, az Alveola cég első saját márkás termékcsaládja
1997: az X-Epil márka gyantázórendszere és kiegészítő termékei bekerülnek a Skála és Centrum áruházba
1998: az X-Epil gyantázórendszer bekerül a Keravill országos üzlethálózatába
2003: az X-Epil megjelenik a drogéria hálózatokban
2007: az X-Epil Intimo termékcsalád megszületése
2009: az X-Epil Terhességi tesztek bevezetése
2011: az X-Epil Eldobható borotvák piacra lépése
2014: az X-Epil Sensation epilátor bevezetésével lett teljes a szőrtelenítési szortiment
2017: az X-Epil Intimo és Terhességi teszt sorozat csomagolása megújul
2018: az X-Epil márka 20. születésnapját ünnepli
2020: az X-Epil Intimo termékek gyártásának elindulása az új high tech gyártó üzemben
A MÁRKA SZÁMOKBAN
• 25 éve a lakossági szőrtelenítési szegmensben
• 100%-ban magyar tulajdon
• az 1. otthoni gyantázó rendszer megalkotója
• az értékesítés 2 számjegyű növekedése minden évben
• évente több mint 2 millió darab értékesített X-Epil termék
IDÉZET
“2000-ben csatlakoztam az Alveolához és az azóta eltöltött több mint 20 év alatt szinte kivétel nélkül minden X-Epil terméket kipróbáltam már és váltam szakavatottá a szőrtelenítés terén.
Az X-Epil sikeressége a széles termékpalettában rejlik, és hogy minden típusú szőrtelenítési eljárásra nyújt megoldást. Én magam is többféle módszert alkalmazva szabadulok meg a nem kívánt szőrszálaktól.
Folyamatos fejlődésünk és stabilitásunk köszönhető a jól kialakul partneri kapcsolatainknak is, hiszen
nélkülük, nem jutának el a termékek a fogyasztókhoz.”
Varga Mariann – X-Epil termékmenedzser
“Több, mint 13 éve foglalkozok termékfejlesztési és termékdokumentációs feladatokkal. Új kozmetikai termékek fejlesztésénél, meglévő formulák korszerűsítésénél elsődleges szempont a hatékony, bőr által jól tolerálható, megfelelő dokumentációval rendelkező, biztonságos hatóanyagok kiválasztása és azok hatásmechanizmusalapú kombinálása. Az X-Epil Intimo Intim mosakodó gél termékek az első között voltak, amelyek gyártását korábbi üzemünkben saját gyártói tevékenység keretében megkezdtük. Ma ezek a termékek a Dunakeszi kozmetikai gyártóüzemben magas színvonalon, nagy teljesítményű modern gépekben, XXI. századi technológiával készülnek. Minden gyártási folyamatunk visszaellenőrizhető, a kozmetikumok helyes gyártási gyakorlata (GMP) szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszernek köszönhetően, ezzel biztosítva az egyenletesen magas színvonalú, kiváló minőségű kozmetikai termékek előállítását”.
Csordásné dr. Rónyai Erika – Kutatás fejlesztési igazgató