Idén lett 8. Superbrands díjas az X-Epil

Share this post

Idén lett 8. Superbrands díjas az X-Epil

X-Epil termékcsaládunk idén elnyerte a 8. Superbrands kitüntetését

A Superbrands programot a Brand Council független szervezet hozta létre 1995-ben Nagy-Britanniában.  Ez a különleges minősítési rendszer jelenleg 90 országban működik. Hazánkban 2004 óta van jelen.

A sikeres program a széles nagyközönség számára iránymutató, a díjazott számára pedig elismerést jelent.

A díjazási rendszer működése az alábbiak szerint zajlik:

Első körben a Superbrands a Magyarország nyilvános adataira támaszkodva szűri ki a díjazás szempontjából szóba jöhető fogyasztó márkákat.  Ezt az előszűrési listát egy szigorú, saját online kutatással és egyéb adatgyűjtéssel egészítik ki a kutatók.

Az előszűrés során a kutatócsoport figyelembe veszi az adott márka magyarországi kommunikációs és márkaépítési gyakorlatát, aktivitását, megjelenését, megítélésével kapcsolatos pozitív vagy negatív információkat, melyek alapján egy olyan listába kerülnek bele a márkák, amely alapján a Szakértői Bizottság tagjai értékelhetnek.

A szűrések után összeállt Superbrands lista, a márkák mögött álló tevékenység vagy szolgáltatás TEÁOR kódja alapján kategóriákba kerülnek.

A végleges döntést hozó zsűri tagjai figyelembe veszik az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a közismertségét, tudatos innovációját, márkastratégiáját, márkaépítési gyakorlatát.

Ezek felülvizsgálata és megszavazása után hatalmas megtiszteltetésként ért minket, hogy az X-Epil márkánkkal elnyertük a 8. Superbrands díjunkat.

Büszkék vagyunk!

Az X-Epil márka sikerének titka a széles választék, a megbízható magas minőség mellett a jó ár érték arány. A márkaérték legjobb bizonyítéka, hogy már több mint 20 éves szőrtelenítő piaci jelenlét mellett több kategóriában is sikeres tudott lenni. A szőrtelenítő termékeken kívül az X-Epil intim higiéniás termékek és X-Epil Terhességi tesztek a kategóriája egyik legkeresettebb termékei közé tartoznak.

Varga Mariann X-Epil termékmenedzsere is nyilatkozott az X-Epil sikerességéről. Ez a cikk a tavalyi Superbrands könyvében is helyet kapott:

„2000-ben csatlakoztam az Alveolához és az azóta eltöltött több mint 20 év alatt szinte kivétel nélkül minden X-Epil terméket kipróbáltam már és váltam szakavatottá a szőrtelenítés terén.

Az X-Epil sikeressége a széles termékpalettában rejlik, és hogy minden típusú szőrtelenítési eljárásra nyújt megoldást. Én magam is többféle módszert alkalmazva szabadulok meg a nem kívánt szőrszálaktól.

Folyamatos fejlődésünk és stabilitásunk köszönhető a jól kialakul partneri kapcsolatainknak is, hiszen nélkülük, nem jutnának el a termékek a fogyasztókhoz. „